5 Ocak 2021 Salı

BAĞLANMA

Bugün telefonum 6 yaşına girdi :) Ekranında pigment sorunları var az da olsa, zor şarj oluyor, o kadar dolmuş ki yeğenimin video ve fotoları ile onları silip Whatsaap gincellemesine yer açamadım bile.

Bahsetmiştim, eskisinden de " O beni bırakmadan, ben onu bırakmam." diye ayrılamıyordum da, android olsun diye doğum günüm öncesinde  hediye olarak almıştı kardeşlerim. Yeğenimin fotolarını uzaktayken daha rahat göreyim diye.  Yeğenim, minicik elleriyle vermişti paketi. Ben onlara model seçtik sanırken. Buna da hediye diye bir acayip bağlandım. Sağlam da çıktı, özenli de kullanmışım ben kerata:) 

Diz üstü de 11ini doldurdu Ekim'de:) Çocuk olsalar, biri ilkokullu, öteki ortaokullu, o derece! 

Acayip bağlanma sorununa işaret belki bunlar.Al, incele, deş! Sadece çok rahat şehir ve okul  değiştiriyor olmayı nereye koyacağım, onu bilemedim. Buraya da kazık çakmaktan korkuyorum mesela. Ailem olmasa bu kadar zor dururdum. 

Güncelleme: 21.26 itibariyle saatlerdir şarj olmayan telefonumun beni bıraktığına ikna oldum, sipariş veriyoruz birazdan. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder