1 Şubat 2015 Pazar

MOLA

Ne zamandır tembellik edip.yazmadım, farkındayım. Diğer blogları okumaya devam ettim ama bilgisayar açmak bile gelmedi içimden. Telefonla yazayım bari deyip yazıyorum şimdi de. Benim için büyük, insanlık için ufacık bir adım:)))   
                                                                                                            Tatil başlarken nasıl heyecanlanıp tezle ilgili çalışmayı planlamışsam yüklenip geldim. Yine kafam yapilacak islerle dolu ama tatil yine de tatil. Okumaya, uyumaya, aile ile vakit geçirmeye, teknojiye ara vermeye birebir. Bütün yılı tatilsiz geçiren bir sürü insanın varlığını bilerek az da kalsa yasasın tatil diyorum.

2 yorum:

  1. Ahhh tatiiiiiiiiil candır can.. Hele de kış ortasındaki tatil, kaçmalar.. İyi tatiller, yaz ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şu tez bitse gerçekten kafamı.da ruhumla aynı yere taşısam, asıl tatil o olacak:)

      Sil