4 Ocak 2016 Pazartesi

SON YARIM YILIN MUHASEBESİ

Bugün taşınalı tam altı ay olmuş. Biraz önce dank etti! Kar tatilinden dolayı beş gündür aylaklık ederken, yarının da tatil olduğu anons edilmişken ve çay keyfi yaparken... İnce bellide değil fotoğrafımda göreceğiniz üzere. Boy boy kupayla:)

Nasıl geçtiğini düşündüm sonra... Bazen çok sıkıldım cidden. Uzun zaman sonra küçük şehirde yaşamak, yalnız yaşamamak ve en çok da yıllar sonra ergen dünyasından çocuk dünyasına girmek,  branş öğretmeni olarak sınıf öğretmenlerinin arasında olmak!

Artılarını da yaşadım.
Tatillerde eve gelmek için bilet peşine düşmemek, özlem duymamak, evle ilgili angarya sorumluluklardan sıyrılmak, para biriktirebilmek ve en çok da Minnoş! Her sabah, sesini duyduğumda, o beni hala okulda sansa da, uykum olsa da kalkmak ve onunla vakit geçirmek değdiğine ikna ediyor beni.

Tez biter de, kurum değiştirirsem az sürecek bu macera ama bazen kafamsaki terazi tam oturmuyor. Bakalım yaşayıp göreceğiz.


4 yorum:

  1. Eheh sizin fis, faturalar kisaymis :)
    Valla ana yurduna donmek tam sarayli isi :)
    Karnin tok, sirtin pek, camasirin temiz, gomlegin utulu.
    Biriken para da cabasi hakkaten.
    Umarim istedigin olur, mutlu oldugun gibi yasarsin.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel dilek:) Umarım hepimiz için öyle olur.

    YanıtlaSil
  3. Yemyeşil bembeyaz ve mis gibi çay, daha ne olsun!

    YanıtlaSil