30 Nisan 2017 Pazar

TEYZE ÖZELE SAYGI BİRAZ:)

Bu ay itibariyle 4,5 yıllık teyzeyim. Bunun ilk 2,5 yılı mesafe olarakuzakta geçse de, hep çok yakın bir ilişkimiz oldu. Daha görüşmeyeli 1 gün oldu ama karşılıklı özlem içeren sesli mesajlar gırla:)

Komik gelecek ama Minnoş hayatımıza girdi gireli kardeşlerimle bu devir için ütopik bir isteğimiz var. İstekten çok hayal işte! Bir günlüğüne Minnoş'un yerine geçebilsek de, o anda içinden neler geçer, nelere kafayı yorar, söylediklerimiz ve yaptıklarımız hakkında anlık olarak ne düşünür ve ne hisseder gibi binbir türlü merak konumuz var anlayacağınız. Duygu ve düşüncelerini konuşarak paylaşıyoruz hatta yaratıcı drama ile buzdağının altına da inmeye çalışıyoruz ama merak işte! Teyzelik de manyak bir hal:)

Bilim dünyası zihin okuma ile ilgili çalışsa da, şaka bir yana merakıma yenik düşüp kimsenin zihnini okumayı seçmezdim. Kendime başlıkta verdiğim ayarı, zihin okumak isteyen herkese yapmak isterdim çünkü. Merak gelişimi sağladığı ölçüde iyi bir motivasyon aracı ama özel diye de bir şey var!

2 yorum:

  1. Aynısını ben de düşünüyorum.. Bazen dalıp gidiyorlar ya da yüzüne bakıp gülümseyiveriyorlar ya, en çok da o zaman merak ediyorum :D Tek çocuk olduğum için hiç teyze olamayacağım, eminim dünyanın en güzel hislerindendir.. <3

    YanıtlaSil
  2. Bazen "Biz mi abartıyoruz?" diye işkilleniyoruz küçük kardeşimle. Ben teyze olacağımı ilk ogrendigimde hic de havalara uçmamıştım, "Teyze olmak için çok gencim." geyiği döndürmüş durmuştum hatta. İlk aylarda da ölüp bitmiyordum, sonradan ne olduysa oldu bana. Iyi ki var, onunla birlikte deli korkularım da var ona dair, sevgisi kadar!

    YanıtlaSil