13 Şubat 2017 Pazartesi

EHLİYETSİZ ANNE- BABALIK


Teneffüslerde öğretmenlerin konuştuğu konular kişisel ilgiler, eğitim sistemi eleştirileri, meslektaş çekiştirmeleri, nöbetten dert yanma gibi değişken olsa da asıl konu dönüp dolaşıp gelinen öğrenci problemleridir. Ne uzun cümle oldu, bir avazda yazamadım! Sözün özü, asıl derdimiz öğrenci ve dolayısıyla ailedir.

Bugün yine döndük dolaştık,problem davranışı konuşup sonra aileye geldik. Mesela ilkokul 1. sınıfa giden çocuğunu hala emziren anne bugün öğrendiğim bir durum ve şaka değil gerçek. Geçen yıl, 4.sınıftaki öğrencimin geceleri emzik emdiğini öğrenip bir şok yaşamıştım ama bu onu da geçti. Bu bilinçte (!) anne-babadan nasıl 'normal" gelişen ve davranan bir çocuk beklenir muamma! Maalesef ehliyeti yok ebeveyn olmanın!

2 yorum:

  1. Oy. Ben de şaşırdım ve midem kalktı.. Çocuk istismarına girmez mi diye de düşündüm..

    YanıtlaSil
  2. Neresinden tutulur bilmiyorum ben de! Zaten sorun, ailenin bunu normal kabul etmesi.

    YanıtlaSil