25 Haziran 2016 Cumartesi

DÜNYA ABLALAR GÜNÜ

Günü olmayan kalmasın demişler ve "Dünya Ablalar Günü" diye bir gün de konduruvermişler yerküremize. Gecikmeli öğrendim, bunca yıllık ablayım, ruhum duymamış. Gaflet ve dalalet içinde yaşayıp gidiyormuşum.

Ne zamandan beri, kimin vesilesiyle kutlanır oldu bilmiyorum. Araştırdım ama bilgi bulamadım. Anneler Günü gibi acıklı bir çıkış noktası var mı bilmiyorum

Her halta bir gün verme merakına sinir olup abilerin de günü var mı diye merak ettim ve buldum:) İlla kutlarım diyene, 21 Haziran abiler, 24 Haziran ablalara ayrılmış.
21 Haziran, gün dönümünün yanısıra Zonguldak'ın da kurtuluş günü, eliniz değmişken onu da aradan çıkarın isterseniz:)

4 yorum:

  1. Ay ne cok onemli gun var fenalik geliyor bana.. En tuhafima giden de mesela esinin yerine patronunun evlilik yildonumunu ogrenip kutlamasi ya da anneler gununde taaa komsu kadinin anneler gununu kutlamasi, yahu birakin herseyin bir ozel muhatabi olmali diyorum anlatamiyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Her konuda bir enflasyon var, bu durum da öyle biraz. "21'i abilere verdik, aman ablalara ayıp olmasın, komşuları da unutmayalım, ahbaplar eksik kalmasın." gibi abartıyoruz sanki! Bir de muhatap olayı ayrı tabii:)

    YanıtlaSil
  3. Ben bunun hesabını sorarım kardeşlerime :D

    aylak işleri bunlar.

    YanıtlaSil
  4. :) Ooo şimdiye kadarki borçları hesaplamakla bitmezzzzz:)

    YanıtlaSil