25 Ocak 2016 Pazartesi

SELFİTİS

Selfitis kelimesini daha önce duyanınız var mı bilmiyorum. Ben duymamıştım. Her takıntı ve saplantıya bir isim verildiği gibi sürekli özçekim yapıp paylaşmak da bir rahatsızlık olarak görülmüş ve bir isim konulmuş buna da. 

 Habire hastaneden baygın bakışlı, serum şişeli, yatar vaziyette fotoğraflar paylaşan yakınlarımı görünce bir baktım alanyazına (bildiğimiz literatür ama artık bilimsel ortamda kullanımına çok izin verilmiyor , elim alışsın bari:)  İleri derecesi bile varmış selfitisin. Korkarım yakında doğum videoları da kahve- kitap- battaniye üçlüsü gibi yaygınlaşır ya da kuzenimin öngördüğü gibi tuvalet sonrası "Rahatlamış hissediyor" yorumlu fotoğraflar!

4 yorum:

  1. :D Dijital çağda bize yeni bir DSM gerekiyor bu yeni hastalıklar için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Geçenlerde, uzmanlar herşeye bir isim koyma hastalığında diye şikayet eden bir yazı okumuştum.Şikayete gerek yok, bu gerçekten hastalık artık!

      Sil
  2. İnsanlar bu özçekim sevdası yüzünden denize düşer, ölür oldular.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acı ama gerçek:) :(
      En son onların cenazesinde de birileri ozçekim yaparken görülür kesin.

      Sil