16 Aralık 2015 Çarşamba

MURPHY İŞ BAŞINDA!

Beş buçuk aydır uzun yol yapmamışım. Şu anda, denizden uzak ksrasala doğru yol almaktayım. 

Tez danışmanım, tüm korkularımı ve tahminleri haklı çıkardı, tezi o kadar geç okudu ki TİK zamanı geldi çattı. Bu yolculuğun tez savunması için yapılması gerekiyordu, olmadı:(

Bu aralar, Murphy benim için devrede yine. Yeni okuldaki yeni öğretmenler (malum sınıfçılar!),anlamadıkları işlere karışmaya, notlara müdahaleye falan yeltendiler ki öngörülerimi haklı çıkardılar. İyi derken, elimde patladı önyargımı yıkma gayretim. Neyse, anlatıp can sıkmayayım. Sıkıldım çünkü!

4 yorum:

  1. hmmm
    yolun açık olsun, işin de kolayca ve tez bitsin :D
    yağ gibi.
    insanlara bir yorumum yok. her yerdeyiz ve değişik değişikiz.

    YanıtlaSil
  2. Umarım öyle olur. Gerçekten farklıyız, iyiler de var şükür!

    YanıtlaSil
  3. Bunlar artık son virajlar Kalem Nasırı.. Az kaldı! (işyerine bişey diyemem, ben türkiyede böyle bir arada uyum içinde çalışan, birbirinin kuyusunu kazmak yerine beraber iş çıkartmaya çalışan bir ekip daha görmedim bundan sonra da göremem heralde..)

    YanıtlaSil
  4. Umarım son düzlüklerdir. Hocam da bitirmeye istekli görünüyor ama iş okumaya gelince tavsıyor. Hep yoğun. İş ortamının cilvelerine kimse birşey diyemiyor galiba:)

    YanıtlaSil