29 Kasım 2015 Pazar

UFFF YİNE TEZ!

    Haftalardır bilgisayarımı açmıyordum. Telefondan blog yazısı yazmaktan da bir türlü keyif alamadım çünkü fotoğraf ekleme, kes- kopyala işlerini beceremiyorum bu meretten. Eeee telefondan yazınca da kuru kuru oluyor haliyle. 

     Bilgisayarı tezi hatırlattığı için açamadığımı fark ettim az önce:) Malum ben 24 Eylül'de sabahın köründe tez danışmanıma göndermiştim tezi , burada bahsetmiştim, okumasını bekler haldeyim. Bu yıl bitmeden savunmaya girmemizi o da istiyormuş ama vakit sıkıntısı varmış! Bende de sabır sıkıntısı var!!!  O okuyacak, ben düzelteceğim, diğer hocalar okuyacak... Kendisi Anabilim Dalı Başkanı ve çok yoğun. Farkındayım ama beklemek de sinirlerimi bozuyor elimde olmadan.

    Aralık geldi çattı! İçim kabardı. Pimi çekilmiş bomba misali geziyorum etrafta. Bu hafta TEOG nedeniyle milletin yurtdışı tatiline gidebileceği bir tatil sürem oldu, onda bile kımıldamadım yerimden. Beklemekten gergin bir halde tükettim günleri. Yazmadan önce bu kadar gerildiğimin farkında bile değildim ama doldum. O okuduktan sonra bana düzeltmelik ne kadar iş çıkacağını bilmemenin gerginliği bu. Okuduklarını beğendiğini söylemişti en son ama o kadar detaycı ki daha önce bahsettiğim gibi 3 tez öğrencisi kaçırmışlığı var. Hatta biri son 3 sayfa düzeltmede bırakmış. Neyse...

       Yazıp rahatladım. Ev halkı sıkıldı aynı şeyleri duymaktan. Burada bir de sizin kafanızı (okuduğunuza göre öncelikle gözünüzü:) şişireyim dedim. 

6 yorum:

  1. Ya moral bozmak istemem ama "bu sene bitmeden ben de bitirmek istiyorum ama" dediyse sen 2016ya kaldı diye düşün derim ve rahatla boşver 1-2 aydan birşey olmaz şu hayatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında psikolojik bir takvim sanki bu! Sonuçta işsiz değilim ama ne kadar erken, o kadar iyi. Bir de veri toplama sürecinde bizden bağımsız zaman kaybettik, o yüzden de sıkıldım. Sağol yine de:)

      Sil
  2. Bu tez yazma sıkıntısını bende seneye çekecem bu sene sıkıntı olmazsa :) Daha konu belirlemede bile canım yanıyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin. Tez konusunu danışmanınızdan önce sizin sevmeniz süreci katlanır kılıyo.

      Sil
  3. Merhaba, bu kadar yıpranmayın lütfen, zira ilerde hiç hatırlamayacaksınız bile. Büyük ihtimalle başka hedeferiniz olacak çünkü, onlarla uğraşacaksınız.
    ABD başkanından olan danışmandan iş zor çıkar ama jüride güçlü olursunuz.
    Hiiç takmayın, keyifli şeyler yapın, bu zamanlar geri gelmiyor.
    Bu lafların size çok yabancı geldiğine eminim, ama inanın doğru. Bir bakacaksınız PhD x olmuşsunuz ama size yetmiyor.
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz için teşekkür ederim. Burada çok şikâyet etsem de, tezim hayatımın merkezi değil inanın. Sadece hocamın daha önce dönüt verdiği ve onun arzusuna göre yazılmış yerleri yani kendi düzeltmelerini bile düzeltmesinden, sonra bunu da unutmasından (bu, oma da ilettiğim bir dalga konum :) yoruldum

      Sil