6 Eylül 2015 Pazar

NEYE NİYET, NEYE KISMET

Yaklaşık 1 aydır yazmamışım bloga. Sizleri okumaya, zaman zaman yorum bırakmaya devam ettim ama kendi sayfamı doldurmaya elim gitmedi.

Temmuz çoğu blog yazarının aksine en sevdiğim aylardandı. Anne-babamın ve kardeşimin evlendikleri gün, buçuk doğum günüm bu ayda. Bir de tatile denk gelmesi de çabası.

Ama....

3 ve 13 Temmuz'daki yıldönümlerini anneannem 23 Temmuz'la parselledi bu yıl! Artık Temmuz'a başka anlamlar yükleme zamanı yani. Bu yıl taşınma, okul değişikliği, resmi evrak işleriyle zaten yorucu başlamıştı benim Temmuz'um ama böyle biteceğini tahmin etmemiştim.

 Yazıya başlarken de, bundan bahsedecegimi tahmin etmediğim gibi! Yebi okulumdaki neşeli ve yaş almış öğretmenlerden bahsetmekti niyetim.Olmadı, belki başka sefere!





6 yorum:

  1. Yapma. Bak ben Temmuz kötüdür diyorum ya, o da iyi olmaya utanıyor. Hani yaramazlığı tescillenmiş çocuklar gibi.. Sen yapma..

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu takip etmek istiyorum ama izleyiciler kısmı yok iletişim bölümüde olmadığından burdan yazmakmzorunda kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryem Hanım,
      Öncelikle teşekkür ederim. Bildiğim kadarıyla bu haliyle de takip edilebiliyor blog ama yine de sorun olursa beni haberdar edersiniz.

      Sil
    2. Meryem hanım eğer blogger kullanıyorsanız http://kalem-n.blogspot.com/ linkini kopyalayıp kendi blog sayfanızdaki ayarlar kısmından "blog ekle / takip et" butonuna tıklayıp, açılan alana yapıştırıp tamam'a basarsanız takip edebiliyorsunuz. Ya da çok sevdiğiniz blogları bu şekilde takip edemiyor ya da blogger üyesi değilseniz, windows'un bar kısmında en sağda bakın yıldız şeklinde "bookmarks" olacak, onun altına kaydedebilir ve istediğinizde sayfayı kolayca tıklayıp açabilirsiniz.

      Sil
    3. Hızır yetişti:)Teşekkür ederim.

      Sil