6 Temmuz 2015 Pazartesi

YERLEŞİK DÜZEN

Nihayet eşyaları yerlestirip rahat bir nefes aldim. Dün anneannemi de ziyarete gidebildik. Uzun zamandır kafam ve bedenimin yorgunluğu, tüm yapilacaklar halledilince sinyallerini verdi. Sırtımın sol köşesinde inanilmaz bir ağrıyla uyandım bu sabah.

Oysa sabah kalkıp okul, Mal Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, Nüfus Müdürlüğü ve banka işlemlerinin tümünü aynı gün bitirmeyi planlamıştım. Tek yapabildiğim anne ve babamın yardımıyla kalanları toparladıktan sonra bankaya gidebilmek oldu!

Sonrasında da Minnoş, kardeşlerim ve eşleriyle şu güzel manzara eşliğinde keyif yapmak:) Denizi özlemişim, aile saadeti de iyi geldi. Hatta bu gece Minnoş'layim. Uyuyor, henüz haberi yok:)

4 yorum:

  1. Vayyy, manzaraya bak. Bu taşındığın evin manzarasıysa, taşınmakla en doğru kararı vermişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu manzara bir kafeden ama genel olarak Zonguldak evleri de böyle:) Denizi görmeyen ev azdır.

      Sil
  2. Hiyyyyyyyy, benim ,için de ne olursun keyfini çıkart, masmavi yaaaaaaaaa, muhteşem!
    Bence çok güzel olacak bu yeni başlangıç ve gerisi! :)

    YanıtlaSil