24 Ekim 2014 Cuma

İYİ Kİ GELDİN:)

Tam 2 yıl önce....

Teyzemi kaybettikten tam 2 yıl 2 hafta sonra...

Teyze yaptın beni telefonuna "Küçük Anne" diye kaydeden  küçük teyzeni ve beni. 

Hissettiğim duyguya isim koymakta zorlanıyorum, diğer teyzene göre adı "aşk" bunun. Herkesin herhangi birine duyabileceği duygudan farklı bir şey olduğunu düşünüyorum senin için hissettiklerimizin. O yüzden aşk da değil, ilk defa tanımlamakta zorluk çekiyorum duygularımı. 

Kendimi farklı yönlerimle tanımamı sağlayan, ağır abla buldukları beni "hoplak, tırlak" birine dönüştüren, yorgunluktan tükenmişken birden deli gibi oyunlar oynamaya başlatan, sesini duyduğumda ve yüzünü gözümün önüne getirdiğimde sırıtmamı sağlayan acayip bir duygu durumu.

Duygularımı- tanımlayamadığım duygularımı- hiç tanımadığım insanlara ifşa etmeme bile sebep oldun. İyi ki varsın, iyi ki geldin, hep sana söylediğim gibi "Hepimiz seni çok seviyoruz."


3 yorum:

  1. teyze anne yarısı :) biliyor musun ben hiç teyze olamayacağım, şimdi idrak edip üzüldüm, demek ki böyle birşeymiş.. mutlu yıllar miniğe!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim ve ben, böyle bir coşkunluk hali yaşıyoruz. Herkes aynı mı bilmiyorum ama çok güzel:)Yarım kalmanın da güzel olduğu bir durum varmış bu dünyada:)

      Sil
    2. Minnoş da teşekkür ediyor blogger teyzesine:)

      Sil